MJ-115 MITASU RACING MOTOR OIL SN 10W-50 100 % Synthetic
10W50
Opis
MITASU RACING MOTOR OIL SN 10W-50 100% Synthetic to najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy Full SAPS przeznaczony do ekstremalnych warunków pracy. Produkt został wykonany z grupy estrów i IV bazowej grupy (PAO – krótkołańcuchowe poliolefiny). Został wzbogacony potężnym pakietem zaawansowanych technologicznie dodatków uszlachetniających: przeciwzużyciowych i dyspergująco-myjących. Spełnia najnowsze wymagania American Petroleum Institute (API) i European Automobile Manufacturers Association (ACEA).
Zastosowanie
MITASU RACING MOTOR OIL SN 10W-50 100% Synthetic przeznaczony jest do wysokowydajnych i zmodyfikowanych samochodów sportowych i wyścigowych. Zapewnia wysoki poziom ochrony przed zużyciem i osadami silników wolnossących i doładowanych, pracujących pod dużym obciążeniem termicznym i mechanicznym. Ma wyjątkową stabilność temperaturową i odporność na rozcieńczanie paliwa. Zalecany do użytku przez cały sezon
MITASU RACING MOTOR OIL SN 10W-50 100% Synthetic zapewnia:
- wysoki wskaźnik lepkości i niskie zużycie oleju
- stabilną wydajność w szerokim zakresie temperatur, z uwagi na połączenie olejów bazowych PAO i ESTRÓW
- doskonałą ochronę silnika w ekstremalnych warunkach pracy – wyścigi samochodowe
- utrzymanie optymalnego ciśnienia oleju, niezależnie od temperatury pracy silnika
- wyjątkowa wytrzymałość filmu olejowego
- doskonałe właściwości przeciw utleniające
- doskonałą stabilność mechaniczną i odporność na skutki degradacji cieplnej
- zgodność z wymaganiami dla samochodów sportowych JDM (japoński rynek krajowy) ze względu na doskonałe właściwości smarne oraz zgodność z popularnym w Japonii gatunkiem lepkości.
Najnowsze technologie MITASU Oil Corporation, Japonia zapewniają produkowanie olejów silnikowych spełniających najnowsze wymagania takich producentów samochodów jak: TOYOTA, LEXUS, NISSAN, MAZDA, MITSUBISHI, SUBARU, ALFA ROMEO, FIAT, BMW, MERCEDES-BENZ i pozostałych.
Właściwości techniczne | Normy jakości | Parametry |
---|---|---|
Klasa lepkości SAE | SAE J300 | 10W-50 |
Gęstość w 15oC | ASTM D-4052 | 0,8550 |
Temperatura zapłonu [oC] | ASTM D-92 | 232 |
Liczba zasadowa TBN [mg KOH/g] | ASTM D-2896 | 10,00 |
Temperatura krzepnięcia [oC] | ASTM D-97 | -42 |
Kolor | ASTM D-1500 | <2,5 |
Wskaźnik lepkości | ASTM D-2270 | 177 |
Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] | ASTM D-445 | 112,20 |
Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] | ASTM D-445 | 17,90 |
Lepkość HTHS [cP] | ASTM D-5481 | 4,880 |
Lepkość CCS [cP] | ASTM D-5293 | 6678 |
Lotność NOACK [%] | ASTM D-5800 | 7,80 |
Zawartość cynku [%] | - | 0,105 |
Zawartość fosforu [%] | - | 0,096 |
Zawartość popiołu siarczanowego [%] | - | 1,089 |
Normy jakości i normy producentów samochodów
Technologia spełnia
- API SN/CF
- ACEA A3/B4-16