MJ-323 MITASU MULTI VEHICLE ATF Synthetic Blended
Opis
MITASU MULTI VEHICLE ATF Synthetic Blended to uniwersalny, wysokiej jakości w pełni syntetyczny płyn przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów. Innowacyjny skład tego produktu zapewnia płynną zmianę przełożeń. Wysoki wskaźnik lepkości płynu skutecznie poprawia smarowanie elementów w najniższych temperaturach i podczas startu skrzyni. Spełnia on wymagania JASO 1A (Japanese Automotive Standards Organization – Japońska Organizacja Standardów Motoryzacji) i testy HONDA. Produkt jest koloru czerwonego.
Zastosowanie
MITASU MULTI VEHICLE ATF Synthetic Blended jest powszechnie stosowany w przekładniach samochodów japońskich, europejskich i amerykańskich. Płyn ten ma doskonałą trwałość dzięki zastosowaniu technologii anti-shudder durability i nadaje się do przekładni automatycznych, hydraulicznych, serwomechanizmów i układów hydraulicznych. Może być stosowany jako zamiennik do skrzyń bezstopniowych CVT napędzanych silnikami poniżej 2,0 litrów pojemności i spełniających badania LFW-1 (metoda wytrzymałościowa określająca współczynnik tarcia między pasem a powierzchnią koła pasowego/zębatego).
MITASU MULTI VEHICLE ATF Synthetic Blended zapewnia:
- Stabilną wydajność w szerokim zakresie temperatur
- Zgodność z najwyższymi wymaganiami producentów OEM (Original Equipment Manufacturer)
- Maksymalne zmniejszenie tarcia
- Doskonałe właściwości antywibracyjne
- Prawidłowe funkcjonowanie skrzyni przy zmianach prędkości w różnego rodzaju trybach pracy
- Wydłużoną trwałość dzięki technologii anti-shudder durability
- Szerokie zastosowanie
Najnowsze technologie MITASU Oil Corporation, Japonia zapewniają produkowanie płynów do automatycznych skrzyń przekładniowych spełniających najnowsze wymagania i przekraczających wymogi takich producentów samochodów jak: Toyota, Lexus, Nissan, Mitsubishi, Mazda, Honda, Suzuki, Subaru, Isuzu, Daihatsu, Hyundai, Kia, Ford, GM, Chrysler, VW, Audi, Porsche, Mercedes-Benz i pozostałych.
Właściwości techniczne | Normy jakości | Parametry |
---|---|---|
Gęstość w 15oC | ASTM D-4052 | 0,8512 |
Temperatura zapłonu [oC] | ASTM D-92 | 198 |
Temperatura krzepnięcia [oC] | ASTM D-97 | -45 |
Kolor | wizualnie | czerwony |
Wskaźnik lepkości | ASTM D-2270 | 184 |
Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] | ASTM D-445 | 33,86 |
Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] | ASTM D-445 | 7,30 |
Normy jakości i normy producentów samochodów
Technologia spełnia
- TOYOTA ATF TYPE T-IV, T-III, D-III, D-II
- TOYOTA JWS 2312D, JWS 3309
- TOYOTA #08886-81015, #08886-00405
- NISSAN MATIC FLUID K, J, D
- MITSUBISHI DIAQUEEN ATF SP-III, SP-II
- MITSUBISHI ATF J-2, PSF-3, ATF II
- MAZDA ATF M-V, F-1, M-III
- HONDA ULTRA ATF-1, ATF Z-1
- SUZUKI AT OIL, OIL Special, SCVT
- SUZUKI ATF 5D06, 2384K, 3314, 3317
- SUBARU ATF, ATF HP, ATF (5AT)
- ISUZU BESCO ATF III, II
- DAIHATSU AMIX ATF D-III MULTI/D3-SP
- HYUNDAI/KIA: SP-III, SP-II, Red-1
- HINO Blue Ribbon ATF
- CHRYSLER ATF +3/+4
- FORD M, MERCON
- MERCEDES-BENZ 236.9
- AUDI/VW G-052-025-A2
- PORSCHE JWS 3309