MJ-328 MITASU PREMIUM MULTI VEHICLE ATF 100% Synthetic
Opis
MITASU PREMIUM MULTI VEHICLE ATF 100% Synthetic to uniwersalny w pełni syntetyczny płyn wyprodukowany z najnowszej generacji dodatków uszlachetniających. Spełnia szeroki zakres wymagań dla automatycznych skrzyń przekładniowych ATF i gwarantuje przebieg do 100 000 km.
Zastosowanie
MITASU PREMIUM MULTI VEHICLE ATF 100% Synthetic przeznaczony jest do najnowszych automatycznych skrzyń biegów pracujących pod dużym obciążeniem. Idealny do nowoczesnych samochodów osobowych, autobusów, ciężarówek i taksówek, które wymagają dłuższego okresu eksploatacji i rozszerzonego interwału wymiany.
MITASU PREMIUM MULTI VEHICLE ATF100% Synthetic zapewnia:
- Zgodność wymagań dla producentów OEM (Original Equipment Manufacturer)
- Zgodność ze specyfikacją TES-295 ALLISON gwarantującą przebieg do 100.000 km
- Doskonałe właściwości antywibracyjne
- Płynną zmianę biegów w całym okresie eksploatacji
- Doskonałą ochronę układu przed zużyciem
- Szeroki zakres zastosowania
- Wydłużoną trwałość dzięki technologii anti-shudder durability
Najnowsze technologie MITASU Oil Corporation, Japonia zapewniają wytwarzanie produktów spełniających wymagania większości producentów samochodów japońskich, amerykańskich i europejskich takich jak: Toyota, Lexus, Nissan, Mitsubishi, Mazda, Honda, Suzuki, Subaru, Isuzu, Daihatsu, Hyundai, Kia, Ford, GM, Chrysler, VW, Audi, Porsche, BMW, Mercedes-Benz i pozostałych.
Właściwości techniczne | Normy jakości | Parametry |
---|---|---|
Gęstość w 15oC | ASTM D-4052 | 0,8506 |
Temperatura zapłonu [oC] | ASTM D-92 | 203 |
Temperatura krzepnięcia [oC] | ASTM D-97 | -45 |
Kolor | wizualnie | neutralny żółty |
Wskaźnik lepkości | ASTM D-2270 | 189 |
Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] | ASTM D-445 | 33,46 |
Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] | ASTM D-445 | 7,24 |
Normy jakości i normy producentów samochodów
Technologia spełnia
- ALLISON C-4, TES-295
- AUDI G 052 025 A2
- AUDI G 052 162 A1
- JASO 1A
- AUDI G 052 990 A1/A2
- AUDI G 055 025 A1/A2
- BMW 7045E (3 Series)
- KIA SP-II, SP-III
- BMW ETL-8072B (5 Series)
- BMW LA2634, LT71141 (ZF 5 Speed)
- CHRYSLER ATFs, MOPAR AS68RC
- DEXRON II, IID, IIE, IIIF, IIIG, IIIH
- FORD MERCON V, FNR5
- HONDA ATF-Z1
- HYUNDAI SP-II, SP-III
- JATCO 3100 PL085
- MAN 339F/V1/V2/Z1/Z2
- MAZDA ATF-M III, ATF-MV
- MITSUBISHI DIAMOND SP-II, SP-III
- NISSAN N402 (JATCO FWD in Nissan)
- NISSAN MATIC D, J, K
- PORSCHE JWS 3309
- SUBARU ATF, ATF-HP
- SUZUKI 3314, 3317, 2384K
- TOYOTA T-III, T-IV
- VOITH 55.6335.XX (G607)
- VOLVO 97340, 97341
- VW G 052 025 A2
- VW G 052 162 A1
- VW G 052 990 A1/A2
- VW G 055 025 A1/A2
- ZF TE-ML 03D, 04D
- ZF 11B,14A, 14B, 16L, 17C
- TEXACO N402 (JATCO FWD in Rover 800 and VW Polo)
- IDEMITSU K17-Jaguar X Type 2001-2005
- MERCEDES-BENZ 236.1/2/3/5/6/7/9/10/11