MJ-101 MITASU GOLD SN 5W-30 ILSAC GF-5 100% Synthetic
5W30
Opis
MITASU GOLD SN 5W-30 ILSAC GF-5 100% Synthetic to w pełni syntetyczny olej do smarowania silników benzynowych spełniający zaawansowane standardy GF-5 ustalone przez ILSAC (International Lubricant Standardization and Approval Committee – Międzynarodowy Komitet Standardów I Aprobat Środków Smarnych). Stworzony w oparciu o najnowsze technologie smarowania, pakiet dodatków przeciwzużyciowych anty-wear ZDDP (Zink Dialkyl Dithiophosphate – dialkiloditiofosforan cynku), zapewniający maksymalną ochronę elementów silnika przez zużyciem.
Zastosowanie
MITASU GOLD SN 5W-30 ILSAC GF-5 100% Synthetic przeznaczony jest do nowoczesnych silników benzynowych eksploatowanych pod dużym obciążeniem i spełniających najsurowsze wymagania dotyczące emisji spalin oraz wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa. Odporny jest na utlenianie i przystosowany do całorocznej eksploatacji.
Całoroczny MITASU GOLD SN 5W-30 ILSAC GF-5 100% Synthetic zapewnia:
- Zmniejszenie zużycia paliwa
- Maksymalną czystość silnika
- Ochronę uszczelek i uszczelniaczy
- Wydłużenie okresu eksploatacji/ interwał wymiany oleju
- Stabilny film olejowy chroni części silnika przy intensywnej eksploatacji i ekstremalnych warunkach
- Łatwy rozruch silnika nawet przy -45ºC
Zastosowana technologia w postaci dodatków przeciwzużyciowych ZDDP znacznie wydłuża eksploatowanie układów katalitycznych wyposażonych w katalizatory trójdrożne i filtry DPF.
Najnowsze technologie wytwarzania olejów silnikowych produkowanych przez firmę MITASU Oil Corporation, Japonia i najbardziej zaawansowany standard ILSAC GF-5 umożliwił MITASU GOLD SN 5W-30 ILSAC GF-5 100% Synthetic przekroczyć wymagania takich producentów samochodów jak: TOYOTA, LEXUS, NISSAN, INFINITI, HONDA, ACURA, MAZDA, SUZUKI, SUBARU, MITSUBISHI, DAIHATSU, CHRYSLER, CHEVROLET, FORD, HYUNDAI, KIA i inne.
Właściwości techniczne | Normy jakości | Parametry |
---|---|---|
Klasa lepkości SAE | SAE J300 | 5W-30 |
Gęstość w 15oC | ASTM D-4052 | 0,8436 |
Temperatura zapłonu [oC] | ASTM D-92 | 216 |
Liczba zasadowa TBN [mg KOH/g] | ASTM D-2896 | 6,90 |
Temperatura krzepnięcia [oC] | ASTM D-97 | -39 |
Kolor | ASTM D-1500 | < 2,5 |
Wskaźnik lepkości | ASTM D-2270 | 163 |
Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] | ASTM D-445 | 52,74 |
Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] | ASTM D-445 | 9,59 |
Lepkość HTHS [cP] | ASTM D-5481 | 2,905 |
Lepkość CCS [cP] | ASTM D-5293 | 4573 |
Lotność NOACK [%] | ASTM D-5800 | 10,40 |
Zawartość cynku [%] | - | 0,085 |
Zawartość fosforu [%] | - | 0,077 |
Zawartość popiołu siarczanowego [%] | - | 0,974 |
Normy jakości i normy producentów samochodów
Technologia spełnia
- API SN
- ILSAC GF-5
- Dexos 1