MJ-102h MITASU GOLD HYBRID SN 0W-20 100% Synthetic
0W20
Opis
MITASU GOLD HYBRID SN 0W-20 100% Synthetic to w pełni syntetyczny olej do smarowania silników benzynowych spełniający zaawansowane standardy GF-5 ustalone przez ILSAC (International Lubricant Standardization and Approval Committee – Międzynarodowy Komitet Standardów I Aprobat Środków Smarnych). Stworzony w oparciu o najnowsze technologie smarowania, pakiet dodatków przeciwzużyciowych anty-wear ZDDP (Zink Dialkyl Dithiophosphate – dialkiloditiofosforan cynku), zapewniający maksymalną ochronę elementów silnika przez zużyciem.
Zastosowanie
MITASU GOLD HYBRID SN 0W-20 00% Synthetic przeznaczony jest do nowoczesnych silników benzynowych eksploatowanych pod dużym obciążeniem i spełniających najsurowsze wymagania dotyczące emisji spalin oraz wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa. Odporny jest na utlenianie i przystosowany do całorocznej eksploatacji.
Całoroczny MITASU GOLD HYBRID SN 0W-20 100% Synthetic zapewnia:
- Zmniejszenie zużycia paliwa
- Maksymalną czystość silnika
- Ochronę uszczelek i uszczelniaczy
- Wydłużenie okresu eksploatacji/ interwał wymiany oleju
- Stabilny film olejowy chroni części silnika przy intensywnej eksploatacji i ekstremalnych warunkach
- Łatwy rozruch silnika nawet przy -40ºC
Zastosowana technologia w postaci dodatków przeciwzużyciowych ZDDP znacznie wydłuża eksploatowanie układów katalitycznych wyposażonych w katalizatory trójdrożne i filtry DPF.
Najnowsze technologie wytwarzania olejów silnikowych produkowanych przez firmę MITASU Oil Corporation, Japonia i najbardziej zaawansowany standard ILSAC GF-5 umożliwił MITASU GOLD SN 0W-20 ILSAC GF-5 100% Synthetic przekroczyć wymagania takich producentów samochodów jak: TOYOTA, LEXUS, HONDA, ACURA, NISSAN, MAZDA, SUZUKI, MITSUBISHI, SUBARU, DAIHATSU, GM i inne.
Właściwości techniczne | Normy jakości | Parametry |
---|---|---|
Klasa lepkości SAE | SAE J300 | 0W-20 |
Gęstość w 15oC | ASTM D-4052 | 0,8380 |
Temperatura zapłonu [oC] | ASTM D-92 | 218 |
Liczba zasadowa TBN [mg KOH/g] | ASTM D-2896 | 7,0 |
Temperatura krzepnięcia [oC] | ASTM D-97 | -39 |
Kolor | ASTM D-1500 | <2,0 |
Wskaźnik lepkości | ASTM D-2270 | 180 |
Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] | ASTM D-445 | 41,15 |
Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] | ASTM D-445 | 8,22 |
Lepkość HTHS [cP] | ASTM D-5481 | 2,651 |
Lepkość CCS [cP] | ASTM D-5293 | 4006 |
Lotność NOACK [%] | ASTM D-5800 | 11,70 |
Zawartość cynku [%] | - | 0,085 |
Zawartość fosforu [%] | - | 0,077 |
Zawartość popiołu siarczanowego [%] | - | 0,974 |
Normy jakości i normy producentów samochodów
Technologia spełnia
- API SN
- ILSAC GF-5