MJ-M22 MITASU MOLY-TRiMER SM 10W-40 SYNTHETIC BLENDED
10W40
Opis
MITASU MOLY-TRiMER SM 10W-40 Synthetic Blended to całoroczny półsyntetyczny olej, który zawiera najnowszą technologię MOLY-TRIMER.
W pełni rozpuszczalny związek molibdenu zawarty w MOLY-TRIMER wypełnia wady strukturalne powierzchni metalowej pary ciernej, tworząc warstwę smarującą o wyjątkowym niskim współczynniku tarcia, zwiększając w ten sposób żywotność silnika.
Dodatkowy dodatek antyoksydacyjny zmniejsza parowanie oleju i zapewnia wyjątkową odporność na utlenianie i nitrowanie. Ten produkt zmniejsza depozyty z benzyny oraz paliw CNG, LNG i LPG.
Zastosowanie
MITASU MOLY-TRiMER SM 10W-40 Synthetic Blended jest olejem specjalnie opracowanym do całorocznego użytkowania w silnikach benzynowych i diesla wyposażonych w bezpośredni wtrysk paliwa, ze zmiennymi fazami rozrządu i turbodoładowanych, stosowanych w samochodach osobowych, terenowych, dostawczych i lekkich ciężarówkach spełniających najnowsze normy ochrony środowiska. MITASU MOLY-TRiMER SM 10W-40 Synthetic Blended może być stosowany w silnikach zasilanych gazem, gdzie zalecane są oleje średniopopiołowe o wyższej ochronie przed zużyciem.
MITASU MOLY-TRiMER SM 10W-40 Synthetic Blended zapewnia:
- Stabilna charakterystyka wydajności przez cały rok
- Zwiększoną żywotność silnika i turbosprężarki
- Redukcje hałasu i wibracji silnika
- Niskie zużycie oleju przez spalanie
- Maksymalne zmniejszenie tarcia przy wysokich temperaturach silników zasilanych LPG, CNG i LNG
Najnowsze technologie MITASU Oil Corporation, Japonia zapewniają produkowanie olejów do smarowania silnika spełniających najnowsze wymagania takich producentów samochodów jak: TOYOTA, NISSAN, MAZDA, HONDA, MMC, SUZUKI, SUBARU, DAIHADSU, HYUNDAI, KIA, FORD, VW, FIAT, PEUGEOT, RENAULT i pozostałych.
Właściwości techniczne | Normy jakości | Parametry |
---|---|---|
Klasa lepkości SAE | SAE J300 | 10W-40 |
Gęstość w 15oC | ASTM D-4052 | 0,8655 |
Temperatura zapłonu [oC] | ASTM D-92 | 223 |
Liczba zasadowa TBN [mg KOH/g] | ASTM D-2896 | 7,30 |
Temperatura krzepnięcia [oC] | ASTM D-97 | -36 |
Kolor | ASTM D-1500 | < 3,0 |
Wskaźnik lepkości | ASTM D-2270 | 163 |
Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] | ASTM D-445 | 96,85 |
Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] | ASTM D-445 | 14,96 |
Lepkość HTHS [cP] | ASTM D-5481 | |
Lepkość CCS [cP] | ASTM D-5293 | |
Lotność NOACK [%] | ASTM D-5800 | |
Zawartość cynku [%] | - | 0,085 |
Zawartość fosforu [%] | - | 0,077 |
Zawartość popiołu siarczanowgo [%] | - | 0,847 |
Normy jakości i normy producentów samochodów
Technologia spełnia
- API SM / CF