MJ-112 MITASU PAO SN 5W-40 100% Synthetic
5W40
Opis
MITASU PAO SN 5W-40 100% Synthetic w pełni syntetyczny olej do smarowania silników benzynowych i Diesla o ograniczonej zawartości popiołów (mid SAPS) stworzony w oparciu o najnowsze technologie smarowania: zasoby syntetycznej bazy: Grupa IV i III PAO (Poli-alfa-olefiny – węglowodory syntetyczne) i pakiet dodatków uszlachetniających. Produkt spełnia najnowsze wymagania OEM dla olejów z wydłużonym okresem eksploatacji (Long Life) i ma niską skłonność do tworzenia osadów na częściach silnika. Zapewnia łatwy rozruch silnika w niskich temperaturach otoczenia -42oC i spełnia najnowsze standardy normy API (Amerykańskiego Instytutu Nafty) – SN.
Zastosowanie
MITASU PAO SN 5W-40 100% Synthetic jest idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnych samochodów napędzanych silnikami z turbodoładowaniem lub bez, bezpośrednim wtryskiem paliwa i wieloetapowych systemów zmniejszania emisji spalin. Wydajność i środowiskowe cechy tego produktu przekraczają normy jakości większości japońskich, europejskich i amerykańskich producentów samochodów – API, ACEA, MERCEDES-BENZ, BMW, GM i RENAULT. Przystosowany jest do całorocznej eksploatacji i nadaje się do większości silników wymagających olejów ACEA C3.
MITASU PAO SN 5W-40 100% Synthetic zapewnia:
- Wysoki poziom jakości dla producentów OEM (Oryginal Equipment Manufacturer)
- Wydłużenie okresu eksploatacji/ interwał wymiany oleju
- Stabilną wydajność w szerokim zakresie temperatur, z uwagi na syntetyczną bazę PAO (poli-alfa-olefiny)
- Łatwy rozruch silnika nawet przy -42ºC
- Dłuższa żywotność systemów katalitycznych CAT i DPF
- Pełną kompatybilność z biopaliwami takimi jak biodiesel i etanol w mieszance do 85%
- Wyjątkową odporność na utlenianie, napowietrzanie i nitrowanie dla silników zasilanych CNG/LNG/LPG
- Zmniejszenie zużycia paliwa
- Maksymalną czystość silnika
- Ochronę uszczelek i uszczelniaczy
Najnowsze technologie wytwarzania olejów silnikowych produkowanych przez firmę MITASU Oil Corporation, Japonia umożliwił MITASU PAO SN 5W-40 100% Synthetic przekroczyć wymagania takich producentów samochodów jak: Toyota, Lexus, Nissan, Mazda, Honda, Mitshubishi, Suzuki, Subaru, Daihatsu, Hyundai, Kia, Ford, Fiat, Volvo i inne.
Właściwości techniczne | Normy jakości | Parametry |
---|---|---|
Klasa lepkości SAE | SAE J300 | 5W-40 |
Gęstość w 15oC | ASTM D-4052 | 0,8532 |
Temperatura zapłonu [oC] | ASTM D-92 | 216 |
Liczba zasadowa TBN [mg KOH/g] | ASTM D-2896 | 8,0 |
Temperatura krzepnięcia [oC] | ASTM D-97 | -42 |
Kolor | ASTM D-1500 | 2,5 |
Wskaźnik lepkości | ASTM D-2270 | 172 |
Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] | ASTM D-445 | 88,15 |
Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] | ASTM D-445 | 14,50 |
Lepkość HTHS [cP] | ASTM D-5481 | 3,610 |
Lepkość CCS [cP] | ASTM D-5293 | 5748 |
Lotność NOACK [%] | ASTM D-5800 | 9,70 |
Zawartość cynku [%] | - | 0,089 |
Zawartość fosforu [%] | - | 0,080 |
Zawartość popiołu siarczanowego [%] | - | 0,800 |
Normy jakości i normy producentów samochodów
Technologia spełnia
- API SN/CF
- ACEA C3
- ACEA A3/B3
- ACEA A3/B4
- GM dexos 2
- Porsche A40
- BMW Longlife-04
- MB Approval 229.31
- MB Approval 229.51
- RENAULT RN0700
- RENAULT RN0710
- FIAT 9.55535-S2
- Ford WSS-M2C-917-A
- VW 502.00 / 505.00 / 505.01