MJ-223 MITASU HD TURBO DIESEL CI-4 10W-40 Synthetic Blended
10W40
Opis
MITASU HD TURBO DIESEL CI-4 10W-40 Synthetic Blended to syntetyczny olej do smarowania silników Diesla spełniający najnowsze wymagania OEM (Original Equipment Manufacturer). Oleje syntetyczne (60%) w połączeniu z dodatkami uszlachetniającymi, zapewniają wydłużone okresy eksploatowania nawet do 60.000 km i gwarantują wyjątkową wydajność oraz bezpieczeństwo dla dużych silników wysokoprężnych zastosowanych w japońskich, europejskich i amerykańskich samochodach ciężarowych.
Zastosowanie
MITASU HD TURBO DIESEL CI-4 10W-40 Synthetic Blended przeznaczony jest dla nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem lub bez turbodoładowania stosowanych w dalekobieżnych pojazdach ciężarowych (Ultra High Performance Diesel) wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i układ recyrkulacji spalin (EGR). Ponadto nadaje się do silników wysokoprężnych pracujących w warunkach intensywnej eksploatacji.
Syntetyczny olej MITASU HD TURBO DIESEL CI-4 10W-40 Synthetic Blended do smarowania silników Diesla:
- Zapewnia poziom jakości określony przez producenta OEM (Original Equipment Manufacturer)
- Wydłuża okresu eksploatacji/ interwał wymiany oleju do 60 000 km*
- Zmniejsza zużycie oleju, uniemożliwiając jego spalanie
- Zapewnia ochronę przed utlenianiem
- Zabezpiecza silnik przed działaniem szkodliwych osadów
- Posiada wysoką liczbę zasadową TBN (Total Basic Number), która zapewnia ochronę przeciwko tworzeniu się kwasów w szczególności, gdy stosuje się paliwa o wysokiej zawartości siarki
* Z zastrzeżeniem eksploatacji silnika zgodnie z wymaganiami producenta, bez nadmiernej pracy na biegu jałowym oraz częstych przerw.
MITASU HD DIESEL CI-4 10W-40 Synthetic Blended spełnia wymagania takich producentów samochodów jak: TOYOTA, NISSAN, MITSUBISHI, MAZDA, ISUZU, HYUNDAI, KIA, FORD, DAF, IVECO, MAN, MACK, RENAULT, VOLVO, MERCEDES-BENZ, CATERPILLAR, CUMMINS i inni.
Właściwości techniczne | Normy jakości | Parametry |
---|---|---|
Klasa lepkości SAE | SAE J300 | 10W-40 |
Gęstość w 15oC | ASTM D-4052 | 0,8710 |
Temperatura zapłonu [oC] | ASTM D-92 | 225 |
Liczba zasadowa TBN [mg KOH/g] | ASTM D-2896 | 12,00 |
Temperatura krzepnięcia [oC] | ASTM D-97 | -36 |
Kolor | ASTM D-1500 | <3,5 |
Wskaźnik lepkości | ASTM D-2270 | 160 |
Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] | ASTM D-445 | 98,10 |
Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] | ASTM D-445 | 14,30 |
Zawartość cynku [%] | - | 0,112 |
Zawartość fosforu [%] | - | 0,101 |
Zawartość popiołu siarczanowego [%] | - | 0,239 |
Normy jakości i normy producentów samochodów
Technologia spełnia
- API CI-4/SL
- ACEA E4/E7-08
- CUMMINS CES 20078
- DEUTZ DQC III-05
- DETROIT DIESEL 93K215
- GLOBAL DHD-1
- MACK EO-M Plus
- MAN 3277
- MERCEDES-BENZ 228.5
- MTU Type 3
- RENAULT TRUCK RXD/RLD-2
- VOLVO VDS-3