MJ-211 MITASU ULTRA PAO DIESEL CJ-4/SN 5W-40 100% Synthetic
5W40
Opis
MITASU ULTRA PAO DIESEL CJ-4/SN 5W-40 100% Synthetic to w pełni syntetyczny olej do smarowania silników Diesla zgodny z najnowszym standardem jakości API, wyprodukowany w III i IV grupie (PAO) uwzględniających unikalny system dodatków wzmacniających, opartych na podstawie najnowszych badań naukowych.
Zastosowanie
MITASU ULTRA PAO DIESEL CJ-4/SN 5W-40 100% Synthetic nadaje się do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem lub bez turbodoładowania. Przeznaczony jest dla ciężarówek dalekobieżnych w warunkach intensywnej eksploatacji na krótkich i długich trasach, podczas jazdy z wysokimi prędkościami i pod pełnym obciążeniem. Ponadto nadaje się do maszyn budowlanych, stacjonarnych generatorów pracujących w ciężkich warunkach, do samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów z silnikami wysokoprężnymi. Zapewnia wysoką ochronę przed utlenianiem. Wydajność i cechy środowiskowe tego produktu spełniają większość ostrych wymagań producentów samochodów na całym świecie, takich jak Mercedes-Benz, MACK, VOLVO, RENAULT, CUMMINS i Detroit Diesel. Produkt spełnia normy ochrony środowiska Euro-4 i Euro-5.
- Poziom jakości określony przez producenta OEM (Original Equipment Manufacturer)
- Stabilność właściwości produktu przy wykorzystaniu oleju bazowego z grupy poli-alfa-olefiny
- Stabilny film olejowy chroni części silnika przy intensywnej eksploatacji i ekstremalnych warunkach
- Wydłużenie okresu eksploatacji/ interwał wymiany oleju
- Łatwy rozruch silnika nawet przy -42ºC
Najnowsze technologie wytwarzania olejów silnikowych produkowanych przez firmę MITASU Oil Corporation, Japonia spełniają wymagania takich producentów samochodów jak: DAF, DAEWOO, DODGE, FORD, HINO, ISUZU, HYUNDAI, KIA, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, TOYOTA, GM, VW, SSANYONG i inne.
Właściwości techniczne | Normy jakości | Parametry |
---|---|---|
Klasa lepkości SAE | SAE J300 | 5W-40 |
Gęstość w 15oC | ASTM D-4052 | 0,8591 |
Temperatura zapłonu [oC] | ASTM D-92 | 229 |
Liczba zasadowa TBN [mg KOH/g] | ASTM D-2896 | 10,50 |
Temperatura krzepnięcia [oC] | ASTM D-97 | -42 |
Kolor | ASTM D-1500 | <3,5 |
Wskaźnik lepkości | ASTM D-2270 | 169 |
Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] | ASTM D-445 | 90,84 |
Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] | ASTM D-445 | 14,70 |
Lepkość HTHS [cP] | ASTM D-5481 | 3,882 |
Lepkość CCS [cP] | ASTM D-5293 | 5538 |
Lotność NOACK [%] | ASTM D-5800 | 9,1 |
Zawartość cynku [%] | 0.127 | |
Zawartość fosforu [%] | 0.116 | |
Zawartość popiołu siarczanowego [%] | 1.004 |
Normy jakości i normy producentów samochodów
Technologia spełnia
- API CJ-4, CI-4/SN, CI-4 Plus
- ACEA E9-08 Issue 2
- CATERPILLAR ECF-2/3
- CUMMINS CES 20081
- DETROIT DIESEL 93K218
- GLOBAL DHD-1
- JASO DH-2
- MACK EO-O PP07
- MAN 3575
- MERCEDES-BENZ 228.31
- MTU Type I&II
- RENAULT RLD-3
- VOLVO VDS-4